News


Volná pracovní místa

Krajská knihovna v Pardubicích

vypisuje výběrové řízení na pracovní pozici:

Uklízeč/ka

Pracovní náplň:

  • úklid veřejných a kancelářských prostor včetně sociálních zařízení
  • úklid skladů a depozitáře

Požadujeme:

  • pečlivost, smysl pro pořádek, spolehlivost, samostatnost
  • praxe minimálně 2 roky na obdobné pozici

Nabízíme:

  • typ pracovního poměru – práce na zkrácený pracovní úvazek (0,5)
  • typ smluvního vztahu - pracovní smlouva (HPP)
  • délka pracovního poměru – na dobu určitou
  • benefity – příspěvek na stravování, dovolená v délce 25 dnů
  • pracovní doba – pondělí až pátek od 6.00 do 10.00 hod (výjimečně v sobotu nebo v neděli na základě předchozí domluvy)
  • základní plat dle platných tabulek a vnitřních předpisů
  • nástup od 2. 1. 2023 nebo dle dohody

Ke zpracování Vašich osobních údajů a zařazení Vaší žádosti do výběrového řízení je nezbytné zaslat text Souhlasu se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb. v následujícím znění:

 „Prohlašuji, že v souladu s ustanovením § 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, souhlasím se zpracováním svých osobních údajů uvedených v této přihlášce a jejích přílohách, které tímto poskytuji na dobu jednoho roku Krajské knihovně v Pardubicích, příspěvkové organizaci Pardubického kraje, pro jejich další zpracování za účelem výběru vhodného kandidáta/kandidátky na obsazení vypisované pracovní pozice."

Přihlášky, které nebudou splňovat uvedené požadavky, nebudou zařazeny do výběrového řízení.

Kontakt: Nabídky se strukturovaným životopisem a souhlasem se zpracováním osobních údajů
zasílejte pouze elektronicky do 9. 12. 2022 na e-mail: m.dolezalova@knihovna-pardubice.cz

Dále vypisuje výběrové řízení také na pracovní pozici:

Samostatná(ý) mzdová(ý) účetní/ personalista

Popis nabídky práce:

Baví vás práce s čísly, orientujete se v oblasti zpracování mezd a s tím související legislativou? Hledáme kolegyni, která se stane součástí teamu ekonomického oddělení.

• kompletní zpracování mezd
• výpočet a evidence nemocenských dávek
• další činnosti spojené se mzdovou oblastí – hlášení, přehledy, ELDP
• legislativa zaměstnávání cizinců
• komunikace se státními institucemi
• správa a vedení agendy mimořádných událostí (pracovní úrazy, audity…)
• roční zúčtování
• daně z příjmu fyzických osob
• spolupráce s kolegy napříč firmou

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání ekonomického směru
    • praxe minimálně 3 roky v oblasti mzdového účetnictví a personalistiky
    • velmi dobrá orientace ve mzdové a pracovněprávní legislativě

  znalost Zákoníku práce
• výborná znalost MS Office, Excel
• znalost účetního programu VEMA výhodou
• samostatnost
• pečlivost, spolehlivost

Nabízíme:

  • zajímavou práci ve stabilní organizaci
  • platové ohodnocení dle platných tabulek – 10. třída.
    • práce na HPP se zkráceným úvazkem (0,6), smlouva na dobu určitou s výhledem na prodloužení na dobu neurčitou

• zaměstnanecké benefity: 25 dnů dovolené, sick day, možnosti dalšího odborného vzdělávání,    

  příspěvek na stravování, služební telefon, možnost využití pružné pracovní doby
• nástup dle domluvy

Další důležité informace:

Minimální požadované vzdělání:

Úplné střední odborné vzdělání s maturitou a bez vyučení (maturitní obory SOU)

 

Formální náležitosti:

Průvodní – motivační dopis

Aktuální strukturovaní životopis

Vlastnoručně podepsaný souhlas se zpracováním osobních údajů podle z. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění

Zasílání žádostí do 19. 12. 2022

Poštou na adresu: Krajská knihovna v Pardubicích, Pernštýnské náměstí 77, 530 02 Pardubice s označením VŘ – mzdový účetní a NEOTVÍRAT nebo na e-mail: z.ceralova@knihovna-pardubice.cz

Krajská knihovna v Pardubicích si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo nevybrat žádného vhodného kandidáta.